9 juli en 10 juli Brunei en Kota Kinabalu(KK) - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Raymond meere - WaarBenJij.nu 9 juli en 10 juli Brunei en Kota Kinabalu(KK) - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Raymond meere - WaarBenJij.nu

9 juli en 10 juli Brunei en Kota Kinabalu(KK)

Blijf op de hoogte en volg Raymond

10 Juli 2013 | Maleisië, Kota Kinabalu

9 juli
Vandaag lekker uitgeslapen en na een verlaat ontbijt naar het Royal Regalia Museum geweest.In dit museum is veel te zien van de kroning en 25 jarig jubileum van de sultan.Verder zijn er heel veel schenkingen te zien die andere staatshoofden hebben gegeven tijdens hun bezoek aan Brunei.
Verder wilden we de moskee nog bezichtigen maar dat ging helaas niet door omdat de ramadan vandaag is begonnen.
In de late middag nog met een lokale bus naar een grote shopping mall geweest wat meteen ook een sightseening rondje door de stad gaf.
Jessica heeft haar nagels daar mooi laten manicuren en daarna ook nog laten beschilderen.Heeft ze mooi van haar rapportgeld laten doen.

10juli
Vandaag vertrokken met de bus naar Kota Kinabalu ofwel KK in Sabah-Maleisie. Een tocht van 8 uurtjes.Het paspoort is vandaag wel weer gevuld met stempels.8x pas controles
Omdat de weg naar KK zo raar loopt moet je eerst uit Brunei,Maleisie in en uit Brunei weer in en uit en daarna Maleisie weer in verder naar KK. Heel apart maar wel grappig. Heel de bus riep weer passport control bij elke stop.
Rond Half zes gearriveerd in Kota Kinabalu en na een hoteltje gevonden te hebben lekker op de boulevard gegeten.
Hier verblijven we weer enkele dagen.

• 10 Juli 2013 - 21:56

(O)ma:

Hallo Raymond en Jessica,

Vanavond bij tante Jacqueline jullie foto's gezien, wat een mooie opnames zeg! Het is wel een hele bijzondere vakantie. Jessica, ik vind je nagels erg mooi geworden. Ik hoop dat het blijft zitten tot je thuiskomt. Ik ben benieuwd wat jullie de komende dagen weer gaan doen. Ik blijf goed op de hoogte via tante Jacqueline.
    Raymond, vandaag ben ik met Jacqueline en Jan naar Antwerpen geweest. Het is een hele fijne dag geweest. Vannacht blijf ik hier slapen en morgen ga ik door naar Helmond voor de planten en de post zorgen.
    Hele fijne dagen wens ik jullie en we nemen weer gauw contact op.
    Liefs van mama en oma xxx

• 10 Juli 2013 - 22:01

Tante Jacqueline En Ome Jan:

Lieve allebei,
    Daar zijn we weer. Leuk wat jullie daar allemaal doen. Gaaf je nagels Jes! Ik heb m'n nagels nu Grieks blauw, had ik cadeau gehad van ome Jan. Ziet er ook leuk uit vind ik. Hoop dat het bij jou een beetje blijft zitten. Gaaf dat jullie Brunei gedaan hebben, heb je toch maar mooi gezien. Nu op naar Saba, daar zullen jullie wel veel beesten gaan zien. Kijk uit naar de volgende verslagen en foto's. Groetjes en tot snel. xxx

• 11 Juli 2013 - 08:20

Annneliese:

Hoi Raymond en Jessica. Voor jullie zit de helft er leer op. Wat gaat het toch snel!
    Maar heel er leuk om jullie verhalen te lezen!
    Geniet er nog van.
    Groetjes Annelies