26 juli koninklijk paleis en zilver pagoda - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Raymond meere - WaarBenJij.nu 26 juli koninklijk paleis en zilver pagoda - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Raymond meere - WaarBenJij.nu

26 juli koninklijk paleis en zilver pagoda

Blijf op de hoogte en volg Raymond

26 Juli 2012 | Cambodja, Phnom-Penh

Vandaag te voet naar koninklijk paleis geweest.Dit lag om de hoek bij ons hotel.
De zon scheen goed en het was een kleine 35gr.maar goed uit te houden met enkele flesjes water.
Het is een mooi paleis met veel bijgebouwen en is minder massaal dan het paleis in Bangkok.Je hebt hier maar enkele busladingen japanners en chinezen en een enkele blanke toerist.
De eerste gebouwen dateren al vanaf 1434.Het totale complex is ruim 400 bij 400 meter.
Na een kleine 1.5 uur rond gelopen te hebben hadden we alles wel weer gezien en was Jessica wel toe aan een plonsje in het zwembad bij het hotel.
In de middag nog wat rondgelopen over de boullevard langs de mekong rivier en de bus geboekt naar Kep wat voor morgen het volgende doel is.We zakken dus af naar het zuiden.
Verder rustig aan gedaan met de warmte.

gr

• 26 Juli 2012 - 13:43

Jeroen:

Wauw, wat een mooi paleis, en inderdaad, hier kun je foto's maken zonder toeristen er bij op te zetten. Dat is isn Bangkok wel anders! Vandaag hebben we hier ook bijna 30graden, ben blij dat ik op kantoor of in de fabriek ben!
    groetjes,

Jeroen

• 26 Juli 2012 - 15:43

Hallo:

Hallo Jessica en Raymond,

Schitterende gebouwen en tempels zijn er te zien
    Zo te lezen gaan jullie weer veel ondernemen.
    Ben benieuwd weer naar de volgende verhaaltjes.
    Goede rondreis gewenst.
    groetjes van Ita

• 26 Juli 2012 - 22:03

Oma:

Lieve reizigers, even reageren op jullie reisverslag. Fijn dat alles zo goed gaat. Jessica het is wel weer een bijzondere vakantie. Ik ben nu bij tante Jacqueline en Ome Jan en kan ik alles op de computer zien. Heel bijzonder allemaal. Heel veel lieve groetjes van mij ma/oma.

• 26 Juli 2012 - 22:07

Ome Jan En Tante Jacqueline:

Mooi om deze tempels te zien. Hoop dat de busreis goed verloopt. Ben benieuwd wat jullie in het zuiden gaan zien, wij zijn daar net geweest. Groetjes xxx

• 27 Juli 2012 - 10:49

Esmeralda:

He lieve luitjes, wat leuk al die verhalen en foto's erbij.....lekker afwisselend wat jullie allemaal doen. Wij zijn alweer aan het werk, maar op deze manier hebben we ook weer even vakantiegevoel. Jammer, dat ze die voetmassage niet in Nederland hebben, ik denk dat ik dan elke avond even zou gaan liggen :)
    Nog heeeeeel veeeeeeeel reisplezier en dikke knuffels van ons allezes en een poot van Chico