27 juli op weg naar Kep in het zuiden - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Raymond meere - WaarBenJij.nu 27 juli op weg naar Kep in het zuiden - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Raymond meere - WaarBenJij.nu

27 juli op weg naar Kep in het zuiden

Blijf op de hoogte en volg Raymond

27 Juli 2012 | Cambodja, Kâmpôt

hoi allemaal,
Vandaag zijn we om 8:00 opgestaan want we gingen met de bus naar Kep ! we werden eerst met de mini-bus opgehaald en daarmee werden we naar de grote bus gebracht.De rit duurde ongeveer 4,5 uur ! eenmaal uit de grote stad,zagen we de mensen werken op het platte land ( rijst planten ) het was geen normale weg want af en toe was het nog al hobbelen bobbelen Haha, maar de chauffeur reed goed en niet te hard. Op de helft hebben we een stop gemaakt waar je kon plassen en wat eten/drinken kopen. Rond 2 uur waren we in Kep dat ligt helemaal in het zuiden bij de Zee, Vlakbij Vietnam. Toen gingen we met de Tuktuk naar de hostel had papa gezegd, Maar toen was de verrassing dat we in een mooi hotelletje ( bungalow ) sliepen tegen de rand van het oerwoud, en met uitzicht op de zee en een MEGA zwembad hahaha !! Binnen 2 seconden had ik me bikini al aan en lag ik al in het zwembad papa kwam er ook aan en toen hebben we de hele middag gezwommen en gezonnebaad. S'avonds zijn we naar de zee gelopen en hebben we lekker gegeten ( Kep staat bekend om de krab vissers ) dus papa at krab met rijst en ik at een cordon blue met frietjes. Toen zijn we met de Tuktuk terug naar het hotel gegaan en gaan we lekker slapen, want de dag zit er al weer op !

Groetjes Jessica !!

• 27 Juli 2012 - 16:15

Jeroen:

Weer een leuk verslag, en een leuke verrassing voor jou Jessica, een mooi zwembad en een luxe hotel! Raymond, was jij meegekookt met die krabben, je ziet zo rood? :)
    groetjes,

Jeroen

• 27 Juli 2012 - 18:02

Tante Truus En Ome Gert:

Zo jullie hebben alweer heel wat gezien.
    En met de armoede valt het wel mee zo te zien.
    Lekker eten goed hotel wat wil een mens nog meer.
    En dat zwembad jessica ook niet gek he.
    Ja je hebt al een goeie kleur Raymond.
    Genieten jullie er maar lekker van maar dat gaat best lukken.
    Veel plezier

Groetjes Ome Gert en Tante Truus

• 27 Juli 2012 - 18:51

Omq:

Ook vandaag weer een reactie van mij. Wat een luxe hotels hebben jullie. Je boft maar Jessica dat je er steeds een zwembad bij hebt. Ook het eten ziet er lekker uit. Is het programma voor morgen erg druk? Raymond gebruik goed zonnebrand, want je hebt al een aardig kleurtje. Ik heb vandaag ook een fijne dag gehad. Jacqueline, Jan en ik zijn vandaag naar Alkmaar naar de kaasmarkt geweest. Daarna naar Hoorn en Enkhuizen. Het was een hele fijne dag. Jullie gaan morgen maar weer genieten en dan lees ik jullie verslag weer. Raymond, ik heb voor de planten en post gezorgd. Veel liefs van oma/mama.