19 en 20 juli Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raymond meere - WaarBenJij.nu 19 en 20 juli Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raymond meere - WaarBenJij.nu

19 en 20 juli Bangkok

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Raymond

20 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

Hallo iedereen,
Zoals jullie zien zijn we weer aan het reizen geweest.
We zijn zaterdag rond 1145H plaatselijke tijd bij Jan en Jacqueline weggegaan en zijn met de hoge snelheidstrein naar het vliegveld gegaan.Dan ging met een vaartje van een kleine 430km/uur.Dat ritje duurde ook maar 8 minuten.Wel spectaculair.De vlucht naar Bangkok was wel af en toe wat bumpy.We hadden een beetje last van de tropische storm die over Taiwan heen is gegaan.Om 1730H plaatselijke tijd zijn we geland in Bangkok.Een hele andere ongeving als Shanghai.Een stuk koeler en drukker maar wel gezellig.Met de taxi naar het hotel gegaan.Kost ook geen drol daar.25km met tol(die we zelf moesten betalen) waren we daar voor totaal 5 euro.We zitten in het Baiyoke sky hotel.Het hoogste hotel van Thailand.We zitten op de hoogste etage(de 74ste.Een pracht van een kamer met een magnifiek uitzicht over de stad.We moesten allemaal even slikken toen we van het uitzicht zaten te genieten.We zijn nog laat gaan eten in het restaurant op de 76ste etage.Lekker aan de sushi gezeten en de kinderen hadden ook van alllei lekkere zaken gepakt.We vermaken ons hier wel 5 nachtjes.De volgene ochtend zijn we met de taxi naar de klongs gegaan en hebben met een longtail boat door de kanalen van Bangkok gevaren.Gaaf met zo'n grote buitenboord motor.Je ziet dan weer het echte oosterse leven maar ook de armoede.Onderweg een stop gemaakt bij een snakefarm en naar een voorstelling met slangen gekeken.In het begin toch wel heftig.Je zit er dicht bij en ze zitten toch te stoeien met een paar cobra's.Op een gegeven moment was de bezweerder iets te langzaam en had de slang toch gebeten in zijn T-shirt.Gelukkig was deze ruim en werd er alleen in het shirt gebeten.Verder zaten er nog andere dieren in het parkje.Na de Klongtocht zijn we laat in de middag gaan zwemmen in het hotel.Het zwembad ligt op de 20ste verdieping. en je hebt dus een hoge duikplank als je over de rand gaat."s avonds weer lekker eten.De kids liggen nu uitgeput in bed.Morgen moeten we weer vroeg op want we moeten naar de chinese ambassade.Het blijkt dat Rico maar een keer China in mag.Foutje gemaakt op de ambassade in Nederland.Dus weer een hoop regelen.Hopelijk komt het goed anders blijft hij wel hier in Thailand bij de mooie vrouwen zei ie.
Oke tot ziens allemaal en tot de volgende keer.
Ik heb problemen met foto's plaatsen.Ik zit hier op een computer van het hotel en het lukt nog niet goed.

• 20 Juli 2008 - 16:29

Rob En Ita:

Hallo allemaal,

Wat ontzettend leuk dat jullie in China en Thailand op vakantie zijn. Wij kregen deze website door van marcel. Zodat we ook mee kunnen meegenieten van jullie leuke ervaringen op vakantie.
    Geniet met elkaar van jullie wel verdiende vakantie. Hopelijk is alles nog goed gekomen met het visum van Rico.

Groetjes van Rob en Ita

• 21 Juli 2008 - 09:12

Aly Verhoeven:

Ha Raymoond,Jessica en Rico.Ik kreeg deze link net van Ita.Wat leuk zo zeg!Dennis is jaloers,Rico,Hij wil al zo lang naar Thailand toe.Groetjes aan jullie allemaal en geniet er lekker van.Hein Aly Maurits en Dennis

• 21 Juli 2008 - 10:10

Opa En Oma:

Hallo allemaal,
    Jullie zijn gelijk al goed van start gegaan op de eerste dag in Bangkok. Hoe is het weer bij jullie? Hier is het niks, koud en regen. Zijn Rico en Jesssica al wat bij gekomen van de eerste dag? We wachten op het volgende bericht en foto's uit Bangkok.

• 21 Juli 2008 - 13:43

Ome Sjef.:

Die gefrituurde varkens neusjes,en daar een kopstootje bij! heerlijk,wat wil een mens nog meer?