18 Juli Shanghai - Reisverslag uit Shanghai, China van Raymond meere - WaarBenJij.nu 18 Juli Shanghai - Reisverslag uit Shanghai, China van Raymond meere - WaarBenJij.nu

18 Juli Shanghai

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Raymond

19 Juli 2008 | China, Shanghai

Vandaag alweer de laatste dag in Shanghia.We zijn 's morgens naar Qiboa geweest.Een echt oud stukje Shanghai waar je nog de echte oude chinese cultuur kan snuiven en eten.Je ziet hier nog echt varkens-neuzen,vogeltjes en ik weet niet wat nog meer gefrituurd,gebakken op een stokje of los te koop.We hebben dit toch maar niet geprobeerd maar wel op de foto vast gelegd.Rico en Jessica liepen met hun neus dicht of met een sigaret rokend rond om de lucht maar niet te ruiken van al deze "lekkernijen".Daarna zijn we weer terug gegaan naar een van de bekendste plekken van Shanghai,het uitzicht over Pudong.Met alle hoge gebouwen op de achtergrond.We hadden natuurlijk honger gekregen van al die varkensneuzen en vogeltjes en zijn toen maar de KFC ingedoken.Voor tante Jacqueline weer een hele ervaring.
Na de nodige foto's van Pudong zijn we met het treintje onder de rivier naar de overkant gegaan en zijn naar de "Jinmao tower" gegaan.Gewoon de ingang pakken en naar de 54ste etage gaan met de lift,even overstappen naar een 2de lift naar 56 en vervolgens met een andere lift naar de 85ste verdieping.En dan heb je toch weer een aardig leuk plaatje vanaf een hoogte van ruim 300m.Het gebouw is ruim 420m hoog.Het 5 na hoogste gebouw in de wereld.Toen we weer beneden waren stond Jan ons op te wachten en zijn we naar huis gegaan.Ik ben lekker onder de douche gesprongen want ik had nog een lekkere chinese massage te goed die ik van Jan en Jacqueline aangeboden had.Daarna zijn we met z'n 5-jes gaan eten bij de Blue Frog.Lekker gegeten met z'n allen en het was weer 2200H dus moesten er weer een paar naar bed.Morgenvroeg de spullen weer inpakken voor de reis naar Thailand maar dat lezen zien jullie morgen wel. Doei

• 18 Juli 2008 - 17:43

Ome Gert:

Raymond Rico en Jessica
    een heel goede reis toegewenst naar Thailand.
    Reis veilig en kijk goed uit met de kinderen.
    Wij hebben eerder de rondreis naar Tailand als geweldig ervaren. Heel genieten voor jullie.
    Jan en Jaqueline ook vanuit Deurne voor jullie de groetjes.
    Ome Gert & Tante Truus.

• 19 Juli 2008 - 08:51

Henk En Pia:

Hoi Jessica
    We willen jou even namens ons allemaal (Henk,Pia, Patricia en Belinda) nog een hele fijne vakantie toewensen! Wat leuk zeg wat je allemaal beleeft en ziet daar! Lijkt ons echt HEEL spannend!!! Zo zien wij ook een stukje van het verre China! Ga je nog olifant rijden?? ooooh!!! kijk maar uit he:)

Liefs van ons.

• 19 Juli 2008 - 08:52

Opa En Oma:

Hallo Raymond, Rico en Jessica.
    We hebben jullie verslag gelezen en de foto's bekeken. Het is toch weer vlug omgegaan deze week. We hopen dat wij van jullie uit Thailand weer gauw bericht krijgen. Veel liefs en een goede reis.
    Opa en Oma