21 Juli Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raymond meere - WaarBenJij.nu 21 Juli Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raymond meere - WaarBenJij.nu

21 Juli Bangkok

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Raymond

22 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

hoi hier zijn we weer,

Vandaag zijn we op pad gegaan om het visa van Rico te regelen.De ambassade was snel gevonden.Zelfs bij het invullen van de papieren proberen ze je nog een poot uit te draaien.We werden geholpen door 2 gasten met het invullen van de papieren.Ze vroegen 4500Bath.Ik ben gewoon zelf verder gegaan met invullen en voor het versneld invullen van het visa moest ik 2300bath betalen.Dus ze proberen het gewoon en als je er intrapt pech gehad.We moesten 's middags wer terug zijn om het pasport op te halen.Daarna zijn we naar het grote paleis gegaan.Dit was rond 1100H gesloten wegens een ceremonie.Om 1300H ging het weer open.Met een tuktuk wat rond gereden en wat andere dingen bezichtigd(de grote boedha en een reisbureau)Voor de komende dagen is de planning weer gemaakt.We gaan richting de river Kwai.Dus we houden jullie op de hoogte.
Rico pasport en visum weer opgehaald en nu kan hij weer mee terug in China.
De groetjes luitjes

• 21 Juli 2008 - 14:34

Ome Gert:

Hallo Raymond Rico en Jessica.
    Prachtig daar in Bangkok.
    Het paleis van de koning met al zijn goud en versieringen.Zelf bladgoud aanbrengen op de liggende Buddha
    Als wij dit zien komen ook weer al die prachtige dingen naar boven in ons geheugen.
    Tempels , Tuktuk en de nachtmarkt Patpong, je moet het allemaal gezien en meegemaakt hebben.
    Een geweldige ervaring zal dat zijn voor jullie.
    Geniet er maar van, de tijd vliegt, ja toch ?

Wat een gedoe met dat visum van Rico erg vervelend, en waarom ?

Groetjes.
    Ome Gert en Tante Truus
    Deurne

• 21 Juli 2008 - 15:39

Opa En Oma:

Hallo Raymond, Jessica en Rico,
    Fijn dat het visum voor Rico weer rond is, spaart weer een hoop ellende.Jessica ik heb gezien dat je mij aangeroepen had maar opa was even naar beneden, jammer de volgende keer beter.Als je dit leest ben je al weer op weg naar de volgende bestemming. Doen jullie dat op 1 dag, want jullie blijven toch in Bangkok tot zaterdag?
    Heel veel liefs en wij horen weer van elkaar.
    Doeiiiiiiii Pa en Ma, Opa en Oma xxxxxxx

• 22 Juli 2008 - 21:17

Robert:

Hallo wereldreizigers,
    Hier een kort berichtje vanuit een zonnig Holland. Wat een mooie foto's en dat zullen niet de enige zijn. Hoop dat jullie allemaal genieten van al dit moois. Enkele jaren geleden heb ik samen met Inge ook dit land bezocht en kan niet anders zeggen dat het er lekker vertoeven is.Lieve mensen, lekker eten en een lekker zonnetje. wat wil je nog meer. Weet ook dat er wat rottigheid kan ontstaan maar maak je er niet te druk over het is immers vakantie. Geniet er dus maar lekker van en dank voor de updates.
    Robert en Inge