22 en 23 juli Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raymond meere - WaarBenJij.nu 22 en 23 juli Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raymond meere - WaarBenJij.nu

22 en 23 juli Bangkok

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Raymond

23 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

Ha, hier weer een berichtje uit Bangkok.De laatste dag.
Gisteren zijn we naar het zee aqua-rium geweest.Dit was leuk voor de kids en ook voor de ouwe.Er werden diverse voer-seccies gegeven aan grote schildpadden, hele kleintjes,pinquins en diverse grote vissen waaronder ook haaien.Daar gingen 2 duikers in die de haaien en diverse vissen voerden.Aan het eind van de middag weer lekker zwemmen.Vandaag zijn we naar de olifanten en krokedillenshow geweest.Dit was spectaqulair.De olifanten lieten allerlei kunstjes zien waaronder voetballen.Er werd tevens een gevecht opgevoerd zoals de olifanten vroeger gebruikt werden in tijd dat Thailand nog Siam heette.
Daarna was er een show met krokedillen.Ook spectaqulair.Die gasten gingen met heel zijn arm in de bek,en een andere stopte zijn kop erin.Bijna ging het fout toen een van de mannen uitgleed en die krokedil een beetje schrok. maar eind goed al goed.Morgen gaan we richting River Kwai.Die tocht gaat drie dagen duren.We bezoeken er de diverse oude zaken uit de 2de wereldoorlog en de andere dagen worden gevult met raften,olifanten rit en we gaan nog naar de tiger-temple.Verder nog een bezoek aan watervallen en natuurparken.Een vol programma dus.Daarna zakken we af naar het zuiden en gaan dan 5 dagen lamballen op het eiland Ko Samui.De reis daar naar toe doen we met de nachttrein.De laatste dag gaan we ook weer terug met de nachttrein naar Bangkok waar we nog 1 dag blijven en dan weer doorvliegen naar SjanghaiZo dan is het programma een beetje bekend en tot lezens.
Groetejs Rico, Jessica en Raymond

• 23 Juli 2008 - 13:55

Rob En Ita:

Hallo Raymond, Jessica en Rico.

Wat een leuke ervaringen doen jullie op in Thailand. Mooie foto's gemaakt van alle indrukken die jullie gezien en meegemaakt hebben. Alles is zo kleurvol.Gelukkig is alles weer goed gekomen met het visum van Rico, wij waren al bang dat hij in Thailand moest blijven bij de mooie vrouwen.Jessica is een knap dametje geworden. Het is plezierig om al die leuke verhaaltjes te lezen.Het is bijna niet voor te stellen dat julie op de 74 ste etage verblijven van jullie hotel en dat op de 20 ste verdieping het zwembad is.

Veel plezier.

Rob en Ita van Dalen

• 23 Juli 2008 - 18:16

Hallo Raymond, Rico :

Leuk weer wat te horen van jullie. We hebben het verslag weer gelezen en wat hebben jullie weer veel leuke dingen gedaan. Vond jij het ook spannend Rico bij al die dieren? Hier begint het mooie weer ook te komen eindelijk). We wachten met spanning weer op jullie nieuwe avonturen.
    Groetjes en liefs van Opa en Oma, Pa en Ma xxxxxx

• 23 Juli 2008 - 18:18

Opa En Oma:

Jessica jou naam paste niet in het vorige kader, maar het is ook voor jou bedoeld. Groetjes Opa

• 24 Juli 2008 - 06:17

Hoi R, R En J,:

Hier even een berichtje uit Shanghai. Wij zijn ook weer veilig terug uit Beijing. We hebben er van genoten en veel gezien, vooral de tocht naar de muur was hartstikke gaaf. Het was wel heel heet. Ons visum is geregeld, gelukkig, ik las dat Rico's visum ook rond is. Fijn, dan zien we hem ook weer terug in Shanghai. Ons Russich visum is niet goed, ik zag gisteren dat ze een fout hebben gemaakt met de datum. Er staat 9 augustus ipv 7 augustus, mooi balen dus. Het kost ons 1000 Euro om onze vlucht te verzetten, Jan is nu bezig om te kijken of we een uitnodiging kunnen krijgen van De Lage Landen in Moskow, zodat we toch de 7de kunnen gaan. Afwachten dus, maar ontzettend balen, als we dit allemaal geweten hadden. Leuk om jullie verhalen te lezen en foto's te zien. Wat hebben jullie al veel gezien en gedaan, blij dat het allemaal zo goed gaat. Nu jullie River Kwai avontuur, dat zal ook spectaculair zijn. Slapen jullie op de drijvende hotels? Er zal daar wel geen internet verbinding zijn, dus we moeten op jullie verhalen en foto's wachten. We hopen dat alles goed gaat verlopen. Heel veel groetjes van ons allebei en geniet ervan. Dikke kus Ome Jan en tante Jacqueline