22juli dag 2 in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raymond meere - WaarBenJij.nu 22juli dag 2 in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raymond meere - WaarBenJij.nu

22juli dag 2 in Bangkok

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Raymond

22 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Vandaag lekker uitgeslapen om de jetlag een beetje in te halen.
In de loop van de ochtend naar het grand palace gelopen wat ongeveer om de hoek ligt.
Een mooi complex van tempels en het koninklijk paleis.De koning verblijft hier eigenlijk zelf nooit alleen maar zijn buitenlandse gasten
We hebben hier een prive rondleiding genomen zodat we wat meer te weten kwamen over het complex.
Na een kleine 1.5 uur over het grand palace complex te gewandeld hebben we een tuktuk gepakt naar hartje Bangkok namelijk de grote shopping-mall MBK.
Dit was natuurlijk watertanden voor Jessica .Alleen maar winkeltjes met alles wat je je maar kan bedenken en natuurlijk allemaal "nep"spullen.
Een paar uurtjes de tijd vol gemaakt met lekker eten, IPOD laten maken nog wat rond geshopped te hebben verliet Jessica weer tevreden het gebouw.
's Avonds weer richting Khao San road voor het avond eten en daarna een lekkere voeten massage na het geslof van de hele dag.

• 22 Juli 2012 - 16:39

Jeroen:

Leuke broeken hebben jullie aan! Leuk dat Jessica's ipod gerepareerd kon worden

• 22 Juli 2012 - 16:50

Tante Petra:

Wat doen jullie lekker Veel op zo'n dag. Vooral die voet massage lijkt me geweldig na zo'n dag winkelen en paleizen bezoeken, moesten ze hier ook doen, voor een zacht prijsje! Groetjes vanuit een bewolkt Engeland. X

• 22 Juli 2012 - 21:01

Mama:

Lieve Raymond en Jessica, bedankt voor het telefoontje van gisterenavond. Ik ben blij dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet maar van deze vakantie. Vandaag heb ik van Jacqueline al het verslag doorgekregen. Wat hebben jullie al veel gedaan. Fijn dat ik zo op de hoogte kan blijven. Ik kijk weer uit naar het volgende bericht. Was de rugzak zwaar Jessica? Voor vandaag een hele lieve knuffel van mama/oma. Xx

• 23 Juli 2012 - 16:40

Ome Jan En Tante Jacqueline:

Hoi allebei, wat leuk dat jullie naar het paleis zijn geweest. Het is wel kitscherig, maar ik vond het wel heel mooi. Raymond, jij hebt iets gedaan wat niet mocht, de emerald bouddha fotograferen, dat is verboden!! Ja Jes, al die nep spullen zijn erg verleidelijk, je mag maar 3 nep spullen meenemen naar Nederland, dus hou je in. Anders pakken ze alles af en een boete van 250,00 Euro!! Veel shop plezier!! Xxx