laatste dag en terugreis - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Raymond meere - WaarBenJij.nu laatste dag en terugreis - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Raymond meere - WaarBenJij.nu

laatste dag en terugreis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Raymond

26 Augustus 2009 | Nederland, Helmond

hallo luitjes.Hier nog even een afsluitend berichtje.
De dag van vertrek door china town geslenterd en nog wat souverniertjes gekocht.Net voordat we naar het vliegveld gingen hebben we de laatste Ringgit opgemaakt door ons nog een uurtje te laten masseren en daarna nog 25 min met de voeten in een vissenbak gezeten en die visjes eten dan de dode huidcelletjes op.Best wel een raar gevoel dat geknabbel aan je benen.Na deze verwennerij de rugzakken in het hotel gehaald en naar het vliegveld vertrokken.De vlucht naar Amsterdam verliep voorspoedig en we waren een half uurtje eerder in Amsterdam.Maar het vetrek van Amsterdam naar Dusseldorf had vertraging omdat de 2de piloot zich had verslapen.Om Half
negen op Dusseldorf helaas misten we een klein rugzakje die een dag later met de taxi is gebracht.Rond 10 uur weer in Helmond.
Al met al een hele leuke vakantie geweest waar Jessica en ik veel gezien hebben en veel leuke mensen hebben ontmoet.Voor herhaling vatbaar maar dan moeten we weer een jaartje wachten.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties.En tot volgend jaar op deze site.

• 26 Augustus 2009 - 18:56

Ome Gert Tante Truus:

Hallo Raymond en Jessica
    welkom thuis
    Wat hebben jullie een fijne vakantie gehad.
    Het zal wel weer even wennen zijn.
    Maar je kunt er fijn op terug kijken.
    Leuk reisverslag.
    Groetjes Ome Gert en Tante Truus

• 27 Augustus 2009 - 07:16

Ita En Rob:

hallo Raymond en Jessica,

Welkom terug in Nederland.
    Het zal hier wel weer even wennen zijn na zo'n vakantie.

groetjes

• 27 Augustus 2009 - 07:56

Ome Huub Tante Ans:

Nu jullie hebben wel weer veel gezien en mee gemaakt leuk om te lezen allemaal groetjes en tot ziens

• 27 Augustus 2009 - 12:13

Omesjef Tantemarian.:

Je reisverslag met interresse gevolgd,
    jullie hebben een
    houdoe.
    ome Sjef tante Marian.

• 27 Augustus 2009 - 12:51

Tante Petra/Oom Joe:

Hoi Raymond en Jessica, Met plezier je reis verslag gelezen en foto's bekeken. Fantastisch om zo samen met je dochter te kunnen rondtrekken. Net als je zus Raymond, echte wereldreizigers! Groetjes vanuit een nat Engeland, maar wij zijn net terug van een heerlijk reis door een zonnig Frankrijk met onze Motorhome.

• 27 Augustus 2009 - 16:19

Opa En Oma:

Wij zijn blij dat jullie weer veilig terug zijn uit Maleisie.
    We hebben elkaar al gesproken dus wij wachten maar weer op het volgende verslag in 2010