30juni-1 en 2 juli de heenreis naar Kuching - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Raymond meere - WaarBenJij.nu 30juni-1 en 2 juli de heenreis naar Kuching - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Raymond meere - WaarBenJij.nu

30juni-1 en 2 juli de heenreis naar Kuching

Blijf op de hoogte en volg Raymond

02 Juli 2013 | Maleisië, Kuching

Hallo allemaal,
Hier het eerste berichtje uit Borneo.
Het was een lange reis.Zondags om 1900h vertrokken uit Amsterdam via Zurich naar Singapore.Een vlucht van 1 +12 uur
Op 1 juli om 1700H aangekomen in Singapore en daarna met de Metro(MRT) naar Chinatown waar we een klein hosteltje hadden.
Snel de rugzakken gedumpt en lekker gaan eten.We hadden een lekker chinees fondue genomen.Mooi een eigen pannetje op de tafel die via een inductie werd warm gehouden.
De volgende dag met Air Asia in een uurtje naar Kuching op Borneo gevlogen.Hier blijven we 4 dagen waar we het een en ander gaan bekijken in de omgeving.Maar dat zullen jullie de komende dagen nog wel lezen of niet.
Het weer is in ieder geval goed.32 graden en zonder regen tot nu toe.
In Kuching hotel grand continental gepakt met een lekker zwembad zodat we na de dagtochtjes even kunnen plonzen.
'S avonds de stad een beetje verkend en lekker gewandeld en gegeten op de promenade langs de grote rivier door de stad.

• 02 Juli 2013 - 16:06

Tante Petra:

Hallo Raymond en Jessica

Ik wens jullie een fijne vakantie, wordt weer een mooie tour, en ik blijf je volgen..... Groetjes van ons, ome Joe en tante Petra
    Xx

• 02 Juli 2013 - 17:20

Oma:

Hallo Raymond en Jessica,

Fijn wat van jullie te horen. Ik ben blij dat de vluchten goed gegaan zijn. Geniet maar van deze vakantie, het wordt vast weer heel bijzonder. We hebben zojuist de foto's bekeken, die fondue zag er heerlijk uit. Verder wens ik jullie morgen ook weer een hele fijne dag.

Heel veel liefs van (o)ma en ik kijk uit naar jullie volgende verslag. xx

• 02 Juli 2013 - 17:24

Ome Jan En Tante Jacqueline:

Lieve Raymond en Jessica,

Nou, net jullie even gesproken en nu al jullie verslag en foto's gelezen en gezien. Dat ziet er allemaal mooi en bekend uit, want wij hebben daar ook rondgelopen. Moet maar eens mijn dia's terugkijken, ik herken in ieder geval het monument van de poezen. Weten jullie dat poes in het maleis kuching is?
    Nou, die fondue ziet er heerlijk uit. Ben benieuwd naar de foto's en verhalen van de Orang Oetans, dat vonden wij geweldig om te zien. Wij houden jullie avonturen in de gaten. Heel veel plezier, geniet ervan.

Liefs Ome Jan & tante Jacqueline xx

• 02 Juli 2013 - 20:48

Ita Van Dalen:

Fijne vakantie toegewenst, ik volg jullie met jullie verslagen en foto's

• 02 Juli 2013 - 22:33

Anneliese:

Hey wereldreizigers dat ziet er al weer tof uit allemaal. Heel veel plezier samen.
    Groetjes Anneliese

• 02 Juli 2013 - 22:44

Jeroen Van Weert:

Wow, da's een goed begin van de vakantie! Toch maar geen sataystreet #8 in singapore?
    Heel veel plezier nog, we blijven je verhaal volgen!
    Groetjes,

Jeroen