12-13-14 augustus Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raymond meere - WaarBenJij.nu 12-13-14 augustus Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raymond meere - WaarBenJij.nu

12-13-14 augustus Koh Chang

Blijf op de hoogte en volg Raymond

15 Augustus 2012 | Thailand, Bangkok

He daar zijn we weer even online.
We hebben eergisteren van kamer moeten wisselen omdat de airco niet meer werkte.
Dat hield wel meteen in dat we geen internet meer op de kamer hebben en alleen nog maar in de lobby.
We hebben de laatste dagen lekker rustig aan gedaan.Beetje op het strand rond gehangen. en gisteren 14 aug hebben we Tree Top adventure gedaan.
Dit is in bomen klimmen en tussen bomen op een behoorlijke hoogte aan een kabel je verplaatsen.De oude moest af en toe even slikken maar Jessica vermaakte zich super.De langste zipline was 150meter op een kleine 10/15 meter hoogte.Na een uurtje of 2 hadden we de 2 circuits afgelegd.
Daarna even lekker plonzen in het zwembad en morgen weer een ritje naar Bangkok.Het einde komt in zicht.Nog 1.5 dag shoppen wat Jessica helemaal niet erg vind en dan gaan we weer richting Nederland.
In Bangkok zitten we weer in Kao San Road .
Misschien nog tot horens/schrijvens

Gr Raymond /Jessica

• 15 Augustus 2012 - 16:36

Jeroen:

Nou, dat vonden we helemaal niet erg, geen internet op je kamer, alleen maar vakantiefoto's whatsappen naar je hardwerkende collega's! :)
    Leuk dat je het treetop adventure gedaan hebt, da's toch wat anders dan het klimbos in Ede (hoewel ook leuk!) Nog veel plezier die laatste dagen en tot volgende week!

Jeroen

• 15 Augustus 2012 - 17:05

Pieter:

10/15 meter hoogte, dat is nogal. Volgens mij is het veiliger om hier te fietsen, kan wel weer een maatje gebruiken. Nog heel veel relax plezier daar en alvast goede reis terug.
    Pieter

• 15 Augustus 2012 - 17:47

Ita:

Hallo Raymond en Jessica,

Nou jullie vakantie zit er dan ook weer bijna op.
    Jullie hebben leuke verhaaltjes en foto's laten zien.
    Hier in Nederland is het nu ook erg warm, ongeveer 30 graden.
    Goede terug reis gewenst

Ita

• 15 Augustus 2012 - 18:31

Tante Petra:

Mijn favourite bezigheid - zip wire - ALS ik met de kleinkinderen in de speeltuin ben! Maar 15 meter hoog lijkt me wel eng, bomen klmmen voo mij leuke kinderherinnering - maar helaas nu te our. Ik benijd jullie wel. Fijn dat jullie samen zo genieten. Groetjes xxxx

• 15 Augustus 2012 - 19:33

Gert En Truus:

Hoi Jessica en Raymond.
    Ja het einde komt in zicht maar jullie hebben weer lekker genoten.
    Mochten wij jullie niet meer op de site zien dan wensen wij jullie een hele goede reis.

Groetjes Ome Gert en Tante Truus