31juli en 1 augustus aan de zee bij Sihanoukville - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Raymond meere - WaarBenJij.nu 31juli en 1 augustus aan de zee bij Sihanoukville - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Raymond meere - WaarBenJij.nu

31juli en 1 augustus aan de zee bij Sihanoukville

Blijf op de hoogte en volg Raymond

01 Augustus 2012 | Cambodja, Kâmpôt

31 juli : Gisteren :hebben we een beetje uitgeslapen,om 11 uur werden we opgehaald met het mini-busje.We zaten er als 1e in maar er kwamen er natuurlijk veel meer in(totaal 12) Hahah en dat was ook zo we zaten lekker warm op elkaar gepropt. We moesten ongeveer 100 km rijden op een niet zo'n goeie weg ! we werden alle kanten op geschud,maar rond half 2 waren we op onze bestemming.Toen we aankwamen kwamen er allemaal mensjes van de Tuk Tuk naar het busje gerend om te vragen Tuk Tuk ? En toen zij papa Walk Walk Hahahah ! we liepen 200 meter en we waren bij ons hotel ( Golden Sand ) En natuurlijk had het hotel een zwembad ! Eenmaal binnen in ons hotel kamertje hebben we ons gelijk omgekleed om een duik te maken in het zwembad.Aan het einde van de middag zijn we naar het strand gegaan en hebben we lekker zitten chillen in de geweldige stoelen ! s'avonds hebben we lekker gebbq ( Garnalen,inktvis, barracuda vis ) na het eten zijn we naar een Engelse pub geweest waar ik heb leren poolen !! Hahah het is echt heel grappig.
1 augustus : vandaag hebben we echt helemaal niks gedaan beetje in de fijne strandstoelen gehangen en de bus voor morgen geboekt. s'avonds weer lekker gebqq ! net toen ze de bqq aan hadden gemaakt was de lucht ineens zwart ! Het ging dus kei hard regenen,iedereen ging ergens schuilen om dat je maar beter niet buiten kon zitten want dan had je misschien een probleempje haha ( met de bliksem en regen ). We wilden na het eten gaan maar toen regende het nog steeds ! Plotseling viel het licht uit in het café en was het pikkedonker het was best spannend !! Binnen 1 minuut hadden ze het op de generator aangesloten en hadden we weer licht, toen regende het nog steeds en zijn we toch maar snel naar het hotel gerend in de stromende regen ! morgen weer een lange busreis van 10 uur Baaaaaah !!!!!

Gr. Jessica

• 01 Augustus 2012 - 16:24

Ita:

Lekker 2 dagen rust!

• 01 Augustus 2012 - 22:21

Ome Jan En Tante Jacqueline:

Leuk stukje Jessica, heel duidelijk wat jullie allemaal gedaan hebben. Nou, dat waren 2 hele relaxte dagen. Da's ook wel eens lekker, zeker als jullie morgen weer een lange reisdag voor de boeg hebben. Wij hebben vandaag ook heerlijk gerelaxt, we zijn naar West-Kapelle geweest en hebben heerlijk op het strand gelegen en gegeten. Het was vandaag 29 graden, morgen wordt het weer minder. Een hele goeie reis morgen, hopelijk zijn de wegen niet te slecht, anders wordt het afzien.
    Liefs Ome Jan en tante Jacqueline xx

• 02 Augustus 2012 - 09:56

Pieter, Nicole En Kids:

Leuk verslag Jessica. Vooral die bbq klinkt goed, hoe smaakt barracuda? Als visliefhebbers hebben we dat nog nooit gehad. Veel succes met de lange reis.
    Groeten, fam. Nuijts

• 02 Augustus 2012 - 21:58

Ma/oma:

Lieve Raymond en Jessica, hier weer even een berichtje van mij via tante Jacqueline haar computer. Ik kan zelf niet elke dag reageren, omdat ik niet kan computeren. Tante Jacqueline leest het verslag steeds aan mij voor. Wat is het toch een fijne vakantie met allerlei bijzondere dingen. Jessica op de foto's gezien dat juliie lekker gingen eten een paar dagen geleden. Geniet maar weer van de komende dagen. Ik ben weer benieuwd naar jullie nieuwe verslag. Heel veel lieve groetjes van mij en een knuffel voor jullie. Ma/oma

• 03 Augustus 2012 - 23:01

Annelies:

leuk poolen...!!! ben ik ook goed in hahaha