3 aug Via Loch Ness naar Isle of Skye - Reisverslag uit Portree, Verenigd Koninkrijk van Raymond meere - WaarBenJij.nu 3 aug Via Loch Ness naar Isle of Skye - Reisverslag uit Portree, Verenigd Koninkrijk van Raymond meere - WaarBenJij.nu

3 aug Via Loch Ness naar Isle of Skye

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Raymond

03 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Portree

hallo allemaal,
We zijn vandaag optijd opgestaan.
We zijn toen via Inverness naar Loch Ness gereden.In Loch Ness zijn we opzoek gegaan naar het Lochness monster die ze ook wel Nessi noemen.
ik heb hem zelf wel gevonden(zie foto).We zijn ook nog in Loch Nness naar een soort museum geweest waar je meer info kreeg hoe ze het monster misschien in het verleden hebben gezien,het was kei leuk daar.Toen een lange rit door de hooglanden met mooie uitzichts punten en enkele kastelen.De kastelen komen me neus nu al uit.Daarna zijn we over de brug naar Isle of Skye gereden.Naar lang zoeken eindelijk een slaapplekje gevonden en het was ook geluk het was de laatste in Portree.Hier hebben we lekker Fish en chips gegeten.Er was nog wat dans en muziek voor het hotel daar hebben we staan kijken.En toen zijn we ons bedje op gaan zoeken.
Vervelende rot MIDGETS!!!
Groetjes Jessica!!

• 04 Augustus 2011 - 13:35

Tante Petra:

Hoi. Hoe gaat het met je Engels Jessica?? Kan je het Schots ook goed verstaan? Ja als je naar Schotland gaat moet je wel van kastelen, Doedelzakken muziek en Whisky houden.
    Toen wij jaren geleden naar de Isle of Skye gingen moesten we nog met de boot oversteken, toen lag er nog geen brug! Maar wij vonden het eiland wel mooi.
    Vervelend he die Midges, Daar hadden je Opa en Oma geen last van toentertijd want die gingen in JUNI naar Schotland, en dan zijn die stomme muggen nog niet zo actief!

Groetjes!!!

• 04 Augustus 2011 - 14:01

Jan En Jacqueline:

Hoi lieve Raymond en Jessica,
    Hier dan weer een berichtje uit Bali. Wij hebben vandaag weer even tijd om te internetten. Wat zien en doen jullie veel zeg. Het ziet er allemaal prachtig uit, vooral die foto van Eilean Donan Castle. Volgens mij hebben jullie wel geluk met het weer, de foto's zien er prachtig uit. Gaat het goed met links rijden?
    Wij hebben vandaag alweer ons laatste dagje gehad. Het is super mooi en fijn geweest en hebben heel veel gezien en gedaan. Ondanks dat het voor ons de 3de keer was, hebben we ook weer nieuwe dingen gezien. Vanochtend hebben oma en ik een sawa wandeling gemaakt. Prachtig!!
    Morgen zijn we weer thuis dus misschien hebben we dan weer een keer contact via de Skype. Dikke knuffel van ons allebei. Ome Jan en tante Jacqueline

• 04 Augustus 2011 - 14:06

Oma:

Lieve Raymond en Jessica,
    Vanavond van 3 dagen jullie verslag gelezen, er was namelijk weer bereik. Wat fijn dat jullie zo'n goed weer hebben. En Jessica, wat heb je alweer veel gezien. Misschien wel iets voor een volgende spreekbeurt.
    Ook Oma heeft een hele fijne tijd hier in Bali, heel bijzonder. Wat zullen we elkaar weer veel te vertellen hebben als we weer thuis zijn.
    Raymond, valt het links rijden mee? Wij vliegen morgen weer terug naar Singapore en laten het mooie Bali weer achter ons.
    Heel veel liefs en tot snel. Dikke kus oma/ma

• 04 Augustus 2011 - 18:22

Ita Van Dalen:

Hallo Raymond en Jessica, Mooie herinneringen komen weer in mij op van 2 jaar geleden,
    de kastelen, meren en eilanden
    Hier zijn we ook allemaal geweest.

gr ita