1 aug St Andrews en Pitlochry - Reisverslag uit Pitlochry, Verenigd Koninkrijk van Raymond meere - WaarBenJij.nu 1 aug St Andrews en Pitlochry - Reisverslag uit Pitlochry, Verenigd Koninkrijk van Raymond meere - WaarBenJij.nu

1 aug St Andrews en Pitlochry

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Raymond

02 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Pitlochry

vandaag zijn we vertrokken vanuit Edinburgh richting het noorden.
Over de forth bridges waar een hele mooi brug ligt waar de trein overheen gaat zijn we binnendoor naar St Andrews gereden.Onderweg zijn we nog langs het geboorte stadje van Alexander Selkirk gekomen.Naar hem is het boek van Robinson Crusoe geschreven.Hij had meer als 4 jaar op een eiland in de oceaan doorgebracht.
St Andrews is een mooi dorpje wat zeer bekend is onder de golfers.Hier ligt de of een van de bekendste golfbanen.EEn balletje slaan op deze baan kost 130 pond en dan is het maanden van te vorenboeken en je moet aan allerlei regels en "handicaps"voldoen.
Hier staat ook de resten van de grootste kathedraal van Schotland.Verder natuurlijk een kasteeltje en veel toeristen.Vanhier uit zijn we langs Scone Palace geweest.Het was echter te laat om hier in te gaan.De slaapplek hebben we gevonden in Pitlochry.Een leuk klein gezellig dorpje.We hebben hier in een backpackers hotel geslapen wat toch weer een beetje het gevoel gaf zoals we de laaste jaren op vakantie zijn gegaan.Gezellig tussen de "wereld"reizigers en je krijgt snel wat tips om ergens te gaan kijken.
En vandaag de eerste regenbuitjes gehad(er zullen er nog wel meer volgen)
Gr Jessica en Raymond

• 02 Augustus 2011 - 14:33

O.Gert En T.Truus:

Hallo Jessica en Raymond.
    Het is een mooi land.
    Jammer van dat regenbuitje, hier is het 27 gr.
    Maar dat kan zo morgen ook weer over zijn.
    Geniet van al het moois en tot wederhoren.
    Groetjes

• 03 Augustus 2011 - 14:39

Henk & Shpresa:

Hallo Jessica en Raymond.

Na regen komt ...., ook hier in Nijmegen is het niet alles.

Kortom, genieten van de goede mensen om je heen.

fijne dagen met elkaar en kom veilig weer om.

Hartelijke groeten van Shpresa & Henk