9 augustus Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Raymond meere - WaarBenJij.nu 9 augustus Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Raymond meere - WaarBenJij.nu

9 augustus Hanoi

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Raymond

09 Augustus 2010 | Vietnam, Hanoi

Ook een goede dag allemaal.
Gisteravond nog naar de waterpoppen show geweestIs leuk om te zien maar na een uurtje hadden we het toch wel gehad.Op de achtergrond werd steeds van die chinese pingelmuziek gespeeld en ook gezongen/gepraat.
Vandag nog wat door Hanoi gewandeld.Er nog een tempel bezocht(Temple of literature) en daarna naar de oude gevangenis(Hoa Lo prison)Verdr nog wat door ge oude wijk gesjouwd totdat we een flinke regebui van 3/4 uur op ons dak kregen.Geschuild in een klein winkeltje en wat gebuurt met de bevolking voor zover dat ging.Vanavond pakken we alles weer in voor de geboekte toer naar Halong Bay.We hebben een overnachting op een boot en de tweede nacht slapen we in een bamboehutje op het strand.Weg uit de drukke stad en wat meer relaxen.(zwemmen kayakken vissen)Daarna gaan we 5 dagen naar Sapa in het noorden waar de bergvolkeren zitten.Jessica heeft er zin in.Ik weet niet of we de komende dagen verslagen kunnen maken maar dat zien jullie wel.
Groetjes.

• 09 Augustus 2010 - 20:01

Jeroen:

Wat een stortbui, en het was al zo benauwd. Ik hoop dat het weer snel opklaart en julie lekker op het strand van Halong Bay kunnen overnachten!

• 09 Augustus 2010 - 22:56

Tante Petra:

Wat een avonturiers! veel plezier samen.

• 10 Augustus 2010 - 22:51

Leanne:

he raymond en jessica,
    ben jullie weer aan het volgen, geweldig wat jullie allemaal weer doen en bezichtigen.
    keek mijn ogen uit bij de video van het verkeer daar,whaahaaah, wat een chaos.
    veel plezier nog!!

• 11 Augustus 2010 - 09:09

Esmeralda:

Hoi Jessica en Raymond,
    Leuk om te zien wat jullie alemaal ervaren! Een heel ander land, lekkere temperatuur, andere gewoonten....echt leuk om allemaal te zien. Wat een hoop brommers zeg. Wat is jullie volgende bestemming? Maken jullie nog veel foto's en films!

Wij zijn vandaag voor het laatst in Banos y Mendigo en mogen vertrekken we weer naar Madrid. Liefs van ons allemaal uit een warm Spanje, xx-jes

• 11 Augustus 2010 - 15:16

Pieter, Nicole +kids:

Ziet er allemaal enerverend uit, typisch Azie idd. Je hebt toch wel een auto gehuurd in Hanoi en dan brommertjes botsen? Veel plezier en we blijven jullie volgen. Vanavond eerst spinnen...:-)