6 en 7 -augustus - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Raymond meere - WaarBenJij.nu 6 en 7 -augustus - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Raymond meere - WaarBenJij.nu

6 en 7 -augustus

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Raymond

07 Augustus 2010 | Vietnam, Hanoi

Ja hoor daar zijn we weer.Dit keer gaat de trip door Vietnam.
We zijn vrijdag 6 augustus om 0530H opgestaan en Rico en Lena hebben ons naar Dusseldorf gebracht vanwaar we met de snelle ICE-trein naar Frankfurt zijn gereisd.Om 1230H met Malaysia airlines naar Kuala Lumpur.
Het was een hobbelige vlucht met wat turbulentie maar mooi op tijd geland.Daarna 3.5 uur wachten en toen door naar Hanoi.
Er stond al een Chauffeur te wachten van het hotel wat ik via internet geregeld had.Voor degene die Mr Gong uit Sanghai kennen werden we in die rijstijl naar het hotel gebracht.Het was een klein simpel en schoon hotel(Holiday-hotel) in hartje oude stad van Hanoi op loopafstand van alles.Na even opgefrist te zijn zijn Jessica en ik op verkenning in de stad gegaan.Wat en hoop brommers rijden er hier!!!!Oversteken die je gewoon met de ogen dicht en hopen dat je de overkant heelhuids haalt en dat lukt elke keer.Even rond het Hoan Kiem meertje in de stad gelopen.Daarna een terasje gepikt en lekker wezen eten in een Thais restaurant.In het hotel ook wat reisen voor de komende dagen geboekt maar dat lezen jullie de komende dagen wel.
Groetjes uit een lekker warm Hanoi.
Jessica en Raymond

• 07 Augustus 2010 - 16:08

Ome Gert Tante Truus:

Hoi Raymond en Jessica.
    Geniet er maar van na al die emotionele dagen.

Veel kijkplezier.
    Ome Gert en tante Truus

• 07 Augustus 2010 - 16:41

Tante Dini:

Hi Raymond en Jessica,
    Wat fijn dat jullie goed aangekomen zijn,alleen vliegen met turbulentie is minder leuk!Je schrijft het één en ander over de vele brommertjes. Ik weet wat het is. Han en ik hebben er vreselijk om moeten lachen. Je weet niet waar je moet kijken en het mooiste vind ik als ze voor een stoplicht staan en daarna met z'n allen wegrijden. Zoveel zie je er niet bij elkaar in Holland. Weet je nog Jessica dat ik het met jou over de brommertjes heb gehad? Nu zie je dat dit echt waar is. Fijne reis verder en veel plezier samen, groetjes van Han en mij, plus een dikke knuffel erbij, Dini
    XXX XXX

• 07 Augustus 2010 - 17:39

Rob En Ita:

Aangekomen, geniet van jullie vakantie en veel plezier!