28 juli laatste dag in Mansfield - Reisverslag uit Mansfield Woodhouse, Verenigd Koninkrijk van Raymond meere - WaarBenJij.nu 28 juli laatste dag in Mansfield - Reisverslag uit Mansfield Woodhouse, Verenigd Koninkrijk van Raymond meere - WaarBenJij.nu

28 juli laatste dag in Mansfield

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Raymond

28 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Mansfield Woodhouse

Vandaag was het de laatste dag in Mansfield.
Vanmorgen vroeg op gestaan om met Tom naar de weegbrug te gaan met de Camper.Deze moest gewogen worden voor de verkoop.We zijn 2 uur onderweg geweest en gaf toch een heel leuk ander vakantie gevoel.De camper is 10 meter lang en je moest goed opletten met de smalle engelse weggetjes.
Er zit een grote V10 en dat was lekker tuffen.
Toen we terug kwamen hebben we even de andere V10 uitgeprobeerd.Tom nam me mee met de BMW M5.Eerst even warm rijden en dan lijkt het een gewone 4 persoons wagen,maar eenmaal warm ging het gas erop.Wat een power zit er in die auto!!Dit had ik nog nooit meegemaakt.Super wegligging en acceleratie.(4.7 sec naar 100 met 507 PK onder de kap. GEWELDIG!!Toen we we thuis waren was Jessica ondertussen klaar met het opzadelen van Milo en ging ze haar laaste uurtje op het paard volmaken.Ze gingen in de bak springen.Het ging heel goed en ze had er plezier in.Helaas kwam daarna ook het afscheid en werd er een traantje weggepinkt.Morgenvroeg gaan we er vroeg uit en wordt de vakantie voortgezet in Schotland.
Senga,Tom en de kids bedankt voor de gastvrijheid.

Gr Raymond en Jessica

• 28 Juli 2011 - 22:04

O. Gert En T. Truus:

Ja aan alles komt een eind, ook aan de dagen in Mansfield.
    Maar zo te zien heb je wel genoten Jessica.
    Nu nog lekker genieten in Schotland.
    Veel plezier en goede reis.

• 28 Juli 2011 - 22:29

Tante Petra:

Ik heb jullie gevolgd via het reisverslag. Fijn te lezen dat jullie het leuk gehad hebben bij Tom, Senga en de kinderen. Jessica vooral met haar liefde voor de paarden. Jullie hebben ook geboft met het mooie weer. Veel plezier in Schotland samen en Tot ziens in Lancaster.

• 30 Juli 2011 - 07:21

Jeroen:

Een V10, toe maar! Wel gaaf om daarin eens mee te rijden, zowel de Camper als de BMW!
    Veel plezier jullie deze verdere vakantie en ik hoop dat het in schotland ook eenbeetje redelijk weer is. Laat je telefoon maar uit, ik ben alweer gebeld door NXP!