13 augustus Sapa - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Raymond meere - WaarBenJij.nu 13 augustus Sapa - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Raymond meere - WaarBenJij.nu

13 augustus Sapa

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Raymond

13 Augustus 2010 | Vietnam, Hanoi

ja hoor toch nog gelukt voor een verslagje.
Gisteravond rond 2035H de nachtrein opgegaan.Heel snel al wat problemen met de trein.De airco + licht vielen uit.dik een uur stil gestaan totdat het weer werkte.Verder redelijk kunnen slapen in de trein.We lagen met 2 oudjes uit australie in een nette coupe.Jessica kon wat langer liggen door de vertraging.Rond half acht in het noorden aangekomen en toen nog een uurtje met een minibus naar Sapa.In deze bergomgeving leven nog veel minderheids groepen met hun eigen kleurrijke klederdrachten.Heel mooi om te zien.
Het Summit hotel was netjes en we gingen meteen na verlaat ontbijt met een plaatselijke gids mee naar wat dorpjes in de buurt om te kijken hoe ze leven.Jessica was helemaal in haar sas.Ze had balonnen en beesies meegenomen die ze uitdeelde aan de kleine kinderen.Had je beter niet kunnen doen.Op een gegeven moment stonden alle kinderen van het dorp om balonnen te vragen.Je wordt ook wel een beetje moe van al vrouwen die iets willen verkopen van armbandjes,tasjes enz.
Na de wandeling ons opgefrist en we hebben onze benen en de rest lekker laten masseren.(4 euro per uur)
Zo zijn jullie weer een beetje op de hoogte en kijken wat ons morgen brengt.
doei

• 13 Augustus 2010 - 16:33

Jan En Jacqueline:

Hoi lieve Raymond en Jessica, hier even een berichtje uit Singapore. Net heb ik Robert en Inge naar de bus gebracht, want die zijn hier op visite geweest. Hartstikke leuk om jullie verslag te lezen, we kijken er elke dag naar uit wat jullie allemaal meemaken. Geweldig om de foto's van vandaag te zien. Wat maken jullie weer een hoop mee. En daarna die massage, heeeerlijk!! Zo te zien hebben jullie het goed naar jullie zin. Ben benieuwd naar de rest. Dikke kus van ons allebei en tot snel. Doeiiiiii Ome Jan en tante Jacqueline

• 14 Augustus 2010 - 11:28

Oma:

Lieve Raymond en Jessica,
    Hier even een reactie van oma. Tante Jacqueline leest 's avonds het reisverslag van jullie voor, dus ik blijf goed op de hoogte. Morgen zal ik aan Rico vragen of hij even met mij op de computer kijkt. Fijn dat jullie zo genieten van deze vakantie. Ik hoop weer heel gauw wat van jullie te horen. Heel veel liefs en een dikke kus van oma. xxxxx

• 15 Augustus 2010 - 00:05

Tante Petra:

He, wat fijn dat Oma ook mee kan genieten van het reisverslag. De foto's zijn erg leuk, vooral van Jessica en Shosho. Praten jullie daar Engels??? Veel liefs uit Engeland.