13-14-15 juli de tocht naar Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Raymond meere - WaarBenJij.nu 13-14-15 juli de tocht naar Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Raymond meere - WaarBenJij.nu

13-14-15 juli de tocht naar Bali

Blijf op de hoogte en volg Raymond

15 Juli 2014 | Indonesië, Ubud

Hehe eindelijk even een berichtje.
Rico had ons afgezet in Dusseldorf en van daaruit zijn we met de ICE naar Frankfurt gegaan. Hier hadden we een hotelletje geboekt bij centraal station.
Hier 's middags wat rondgehangen.
De volgende naar vliegveld gegaan en met de Emirates via Dubai naar KualaLumpur gevlogen.Tijdens de vlucht konden we live de finale van het voetballen volgen.Helaas zaten er veel Duitsers in het vliegtuig,maar toch wel gaaf om dit live in het vliegtuig te volgen op je eigen monitor.
Maandag middag aangekomen in Kuala Lumpur.Hier naar ons hotel in China town oude en bekende omgeving.
Lekker rond geflodderd op de fake market en Jessica had in gedachte al weer 2 koffers vol met spullen.
Dinsdag de 15de doorgevlogen vanaf het nieuwe vliegveld bij KL(KLAI-2) naar Bali.Een vlucht van 3.5 uur.
Met al het paspoort werk en stempels stonden we pas na 5 kwartier buiten en onze chauffeur stond ons al op te wachten.Die bracht ons in 1.5 uur naar onze homestay net boven Ubud.Lekker rustige omgeving te midden van de rijst terrassen en weg van de vakantie drukte.
's avonds lekker gegeten bij het hotel vlak bij de homestay (zelfde organisatie) waar tijdens het eten een traditionele Balinese dans werd opgevoerd.
Morgen een eerste dagtrip gepland om de omgeving en eiland te verkennen.
Wordt vervolgd.

• 15 Juli 2014 - 20:10

Henk & Shpresa:

Wij wensen jullie een fijne vakantie toe en het alle beste .

groeten Shpresa & Henk

• 15 Juli 2014 - 23:15

NElly En HEndrie:

Heel veel plezier en een heel voorspoedige reis
    groetjes nelly en Hendrie

• 16 Juli 2014 - 15:33

Oma:

Lieve Raymond en Jessica,
    Hier even een berichtje van mij. Fijn dat tot nu toe de reis zo goed verlopen is. Via Jacqueline en Jan blijf ik op de hoogte van jullie vakantie. Gisteren je telefoontje afgeluisterd, maar het geluid was heel slecht. Ik hoorde alleen het woord Bali, maar toch fijn dat je even gebeld hebt. Dinsdag ben ik naar ome Sjef geweest en vandaag naar Arnhem op kraamvisite bij Karla. Even bij Jacqueline geluncht en nu ga ik weer naar Eindhoven. Tot hoors weer en heel veel liefs van mama/oma. Xxx

• 17 Juli 2014 - 07:54

Jeroen:

Hallo Raymond en Jessica,
    Eindelijk jullie reisverslag gevonden. Link was waarschijnlijk naar NXP gestuurd, maar dat doet er ook niet toe. Geniet maar fijn van deze vakantie en ik hoop dat jullie veel leuke ervaringen zullen meemaken. En ik ben natuurlijk heel benieuwd naar de foto`s! Laat Jessica vooral ook van jou foto's maken, want dat jullie daar zijn is het unieke van deze vakantie en dan is het jammer als jij nooit op de foto's staat!
    Groetjes Jeroen van Weert

• 17 Juli 2014 - 16:06

Jan & Jacqueline:

Lieve Raymond en Jessica,

Eindelijk even tijd om jullie dagboekje te lezen en te reageren. Wat een reis om de wereld zeg! Drie dagen onderweg om op Bali te komen!! Volgende keer misschien gewoon met de KLM rechtstreeks vliegen :-))
    Nou, voor jullie is KL bijna "thuis komen", in ieder geval heel bekend terrein. Leuke overstop trouwens, beetje Westers, beetje Aziatisch. En vast lekker gegeten. Wat apart trouwens dat jullie voetbal konden kijken in het vliegtuig, nooit geweten dat je live tv kon kijken.
    Jullie huisje ziet er gezellig uit. Blijven jullie daar een paar dagen of verkassen jullie nog op Bali? In ieder geval een heerlijk en prachtige omgeving en lekker eten.
    Veel plezier de komende dagen!!
    (Ome) Jan & (tante) Jacqueline xx