3 juli Kuching - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Raymond meere - WaarBenJij.nu 3 juli Kuching - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Raymond meere - WaarBenJij.nu

3 juli Kuching

Blijf op de hoogte en volg Raymond

04 Juli 2013 | Maleisië, Kuching

hier weer een kleine update,
3juli hebben we een beetje de stad verkend.
We zijn wat reisbureautjes af geweest om voor de komende dagen wat tripjes te plannen.
In de middag wat door chinatown geflodderd en daarna naar het Sarawak museum geweest.Een mooi museum waar je in een snel overzicht de geschiedenis van Borneo kan zien wat betreft cultuur en ook aan wat er allemaal leeft is hier opgezet van apen tot vogels en vissen en ander ongedierte. heel interessant allen mochten er geen foto's binnen gemaakt worden.
Laat op de middag een flinke regenbui op ons dak gekregen,maar we waren toch al nat want we zaten in het zwembad van het hotel.
''s avonds na het eten nog wat rond gewandeld door chinatown en daarna de rugzakken weer ingepakt om de volgende dag weer naar een nieuw slaapplekje te gaan.

• 04 Juli 2013 - 10:12

Ome Gert En Tante Truus:

Hallo Raymond en Jessica.

WE lezen dat jullie al weer aardig je draai hebt gevonden op Borneo. Een lange vlucht is natuurlijk wel afzien ,maar daarvoor ga je ook wel van de anderekant van de wereld bekijken en ervaren, ja toch.
    Wij kennen Indonesie en Balie van een rondreis die wij hebben gemaakt een aantal jaren geleden.

We blijven dan ook erg geinteressert in jullie reisverslagen.
    Nog heel veel plezier en geniet maar samen van al het moois.
    Groetjes vanuit Deurne waar het weer ons ook in de steek laat.

Tante Truus en Ome Gert

• 04 Juli 2013 - 10:44

Pieter Nuijts:

Mooi gebouw zeg, dat museum.
    Veel plezier.

gr.