21 juli vliegreis naar Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raymond meere - WaarBenJij.nu 21 juli vliegreis naar Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raymond meere - WaarBenJij.nu

21 juli vliegreis naar Bangkok

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Raymond

21 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

De reis is begonnen.
!9 Juli zijn we door Rico en Lena afgezet in Dusseldorf waarna we met de ICE naar Frankfurt zijn gegaan.Binnen 1.5 uur waren we op de plaats van bestemming.Het was een klein hotelletje in de franse stijl genaamd Little Paris.Het lag vlak bij het station dus voor de volgende dag makkelijk om op het vliegveld te komen.
De volgende dag lekker uitgeslapen en daarna naar het vliegveld vertrokken.
Het vliegtuig vertrok zonder vetraging en het was een ritje van 11uur naar Shanghai.Hier hebben we 5 uur moeten rondhangen voordat we doorkonden naar Bangkok.Dit was effe afzien.
De vlucht naar Bangkok had ook nog een uurtje vertraging zodat we eindelijk om 1700H plaatselijke tijd in Bangkok aankwamen.
We zijn met de Sky-train naar het centrum gegaan.Dit gaat lekker snel.Binnen 20 min hartje Bangkok.Hier uit gestapt en een tuktuk gepakt naar het hotel vlakbij Khao san road.Het backpackers uitgaan gebied.We hebben een leuk hotel met een zwembadje op de 5de verdieping.Even lekker plonsen na de lange vlucht.Na de verfrissing lekker gaan eten bij een van de vele restaurantjes.Wat rondvlodderen langs de vele stalletjes met nepspullen.Wel moeilijk voor Jessica om er telkens voorbij te lopen zonder te kopen.Rond 2300H richting kamer gegaan en even verslag bijwerken en dan lekker slapen.

Gr Raymond, Jessica

• 21 Juli 2012 - 18:54

Tante Dini:

Hi Raymond en Jessica,
    Het is leuk om jullie verslagen weer te lezen en gelijk een paar foto's te kunnen zien. Wat was het een lange reis, maar gelukkig zijn jullie goed aangekomen. Dat is het belangrijkste. Ik had jullie al eerder willen schrijven of bellen, maar ik was zelf weg. Dus bij deze: EEN HEEL FIJNE VAKANTIE SAMEN, GENIET ERVAN!

Volgende week vrijdag ga ik met een vriendin vier dagen naar Berlijn. Dat is iets dichterbij en ook heel mooi.

Tot slot Jessica, wil ik je nog even bedanken voor het lekkere cupcakeje (met mijn naam erop!) dat je voor mij hebt gebakken. Het smaakte heerlijk bij de koffie van tante Jacqueline!

Groetjes en veel plezier samen, tante Dini XXXX