8 aug Oban Sea-fari naar Stirling - Reisverslag uit Oban, Verenigd Koninkrijk van Raymond meere - WaarBenJij.nu 8 aug Oban Sea-fari naar Stirling - Reisverslag uit Oban, Verenigd Koninkrijk van Raymond meere - WaarBenJij.nu

8 aug Oban Sea-fari naar Stirling

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Raymond

09 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Oban

Vandaag gelukkig weer mooi weer.Dus geluk voor de boottrip.'s Morgens nog wat door Oban gewandeld en rond 1100H richting Easdale gegaan Dit ligt een halfuurtje ten zuiden van Oban aan de zee van waaruit de boottrip gaat.We gaan met Sea-fari.Zij hebben enkele grote speedboten waarop ongeveer 12 mensen kunnen.We kregen allemaal mooie waterdichte kleding en zullen een trip van 2 uur maken.Ging wel lekker hard met die bootjes.Er hing 2x 300pk achter het bootje en dat lieten ze af en toe wel merken met leuke bochtjes en flink wat gas geven.We hebben diverse zeehonden gezien,herten langs de kant van het water op een van de eilandjes,wat kleine bruin vissen(leken net dolfijntjes)
Verder ook nog een interessant natuurverschijnsel.Door eb en vloed ontstaat hier de 3 na grootste draaikolken van de wereld.We konden het wel een beetje zien maar we zaten niet in de goede tijdperiode.Even youtuben onder "Corryvreckan Whirlpool Specials"
en je zie het mooi ontstaan.
Na de spectaculaire boottocht verder gereden richting Stirling waar we weer een behoorlijke tijd naar een slaapplekje hebben lopen zoeken maar dat zijn we ondertussen wel gewend maar is toch wel irritant.

• 09 Augustus 2011 - 02:26

Oma:

Lieve Raymond en Jessica,
    Zojuist jullie avontuurlijke reis weer bekeken. Jessica, wat spannend zeg die speedboat, oma zou dat niet meer durven. Dat heeft natuurlijk ook met mijn leeftijd te maken. Raymond, had je dit van te voren allemaal uitgezocht? Papa en ik hebben dit met tante Betsie allemaal niet gezien in Schotland. Wat is het een prachtig land. Geniet nog een paar dagen en wij horen weer van elkaar. Liefs oma/ma

• 09 Augustus 2011 - 10:51

O.Gert T.Truus:

Hallo Raymond en Jessica.
    Wat hebben jullie al veel ondernomen.
    Gaaf die boot tocht en al die beesten die onderweg tegenkomt.
    En wat die slaap plaatsen betreft , ja dan voel je je net Jozef en Maria.
    Dit hebben wij ook gehad in Wales en zuid England.
    Nou wij wensen jullie nog een paar fijne dagen.
    Het is hier ook nog steeds slecht weer.
    Fijne dag bij T.Petra en O. Joe doe ze de groeten van ons.
    Als we niet meer mailen een goede reis terug. Doeiiiii