26 juli Mansfield en Nottingham - Reisverslag uit Mansfield Woodhouse, Verenigd Koninkrijk van Raymond meere - WaarBenJij.nu 26 juli Mansfield en Nottingham - Reisverslag uit Mansfield Woodhouse, Verenigd Koninkrijk van Raymond meere - WaarBenJij.nu

26 juli Mansfield en Nottingham

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Raymond

26 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Mansfield Woodhouse

Vandaag gaan de meiden weer aan de slag met de paarden.Stallen verzorgen en paardrijden.
Ik ben zelf een dagje alleen op pad gegaan en ben naar Nottingham gegaan.
De twee voetbal stadiums bekeken.
De oudste club van Engeland Notts County en het stadium van Nottingham Forest.Gewoon naar binnen wandelen en foto's maken van de heilige grasmat.
Daarna naar het kasteel van Nottingham waar vroeger Robin Hood gevangen had gezeten.
Vlakbij het kasteel is ook de oudste Inn van Engeland die stamt uit de twaalde eeuw.
Verder nog wat rondgelopen door het centrum van Nottingham.
Daarna weer richting Mansfield en kijken hoe de meiden zich hebben vermaakt.
Jessica en Mirren hebben aan het eind van de middag nog paardrijles gehad.

• 26 Juli 2011 - 16:51

Tante Petra:

Hoi Raymond, Je hebt al meer gezien in Nottingham dan ik! Heb je in de oudste Inn ook Engels Ale of Bitter, of Mead gedronken? Gelukkig is het mooi weer. Vergeet niet een dag in te lassen voor een bezoek aan Chatsworth House - zeker de moeite waard. Als je naar Lancaster komt, rijd dan via de Snake Pass, als het mooi weer is.
    Hoi Jessica, alles goed? Is Milo inmiddels aan je rijstijl gewend? Heb je ook al op Josse gereden, of op Kelsey's paard Cream? Ik neem aan dat je het ontzettend naar je zin hebt met de paarden, Mirren en Kelsey. Elia is nog te jong om te rijden, maar haar mini-shetland pony McKenzie is wel lief he. Zonder twijfel ken je al heel wat nieuwe Engelse woorden intussen. Geniet van je week op Warren Farm.

Groetjes aan iedereen van Ome Joe en mij. Tot spoedig ziens. xx

• 26 Juli 2011 - 17:33

De Koopsjes Uit Nuen:

Hoi Raymond en Jessica,
    Ziet er geweldig mooi en landelijk uit zeg ! En lekker paardrijden! Wat leuk op familiebezoek, paardrijden en al die mooie plaatsen bezichtigen. Wij zijn afegelopen weekend thuisgekomen uit de Jura in Frankrijk en hebben nog een weekje met elkaar om te klussen,te relaxen en doen waar we zin in hebben :-) Nog heeeeel veeeeel plezier en tot snel ziens, liefs van allezes en een poot van Chico!

• 27 Juli 2011 - 15:46

Jan En Jacqueline:

Hoi Raymond en Jessica,
    Hier even een berichtje uit Singapore. Leuk om jullie verhalen en foto's weer te zien. Wat ziet het er allemaal mooi uit daar en wat een ruimte bij Tom. Fijn dat Jessica en Mirren het samen goed kunnen vinden. Knap hoor, dat je zo engels kunt praten.
    Volgens mij vermaak jij je zelf ook wel Raymond. Wat ziet die herberg er gaaf uit, daar heb je toch zeker wel iets gegeten of gedronken? Ziet er erg gezellig uit.
    Fijn om te lezen dat jullie een fijne tijd hebben. Nu zit het er bijna op en gaan jullie richting het Harry Potter avontuur. Ben benieuwd naar de volgende foto's en verhalen.
    Veel liefs van ons allebei, Ome Jan & tante Jacqueline

• 27 Juli 2011 - 15:53

Oma:

Lieve Raymond en Jessica,
    Vandaag in de gelegenheid om te reageren op jullie vakantie. Ik heb gelezen dat jullie al fijne dagen hebben gehad. Jessica wees vooral voorzichtig met paardrijden, anders moet oma zich weer zorgen maken als je er weer afvalt.
    Raymond, jij heb ook al leuke dingen gezien/gedaan.
    Wij hebben vandaag gewinkeld en vanavond ben ik heel erg verwend, want we gaan zaterdag voor 7 dagen naar Bali, een rondreis over het eiland, met z'n drieen. Dit is mijn verjaardagscadeau en ik was erg onder de indruk. Ik hoop dat het een fijne reis wordt.
    Intussen is het twaalf uur en gaan wij slapen. Een hele fijne tijd nog voor jullie en wij horen weer van elkaar.
    Heel veel liefs van oma/ma