21juli nog een(half) nachtje - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Raymond meere - WaarBenJij.nu 21juli nog een(half) nachtje - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Raymond meere - WaarBenJij.nu

21juli nog een(half) nachtje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Raymond

21 Juli 2011 | Nederland, Helmond

Hallo luitjes.
Het is weer zomer dus het wordt weer tijd dat we op deze manier weer iets van ons laten horen.
De reis geen deze keer naar Engeland en Schotland.
Vorig jaar waren we uitgenodigd door Tom een neef van mij.Hij woont in Engeland boven Nottingham en hij vroeg aan Jessica of ze een keer wilde logeren en paardrijden.Nou dat hoef je tegen Jessica geen twee keer te zeggen.
Nadat onze trip richting Borneo niet door ging was de keus voor Jessica natuurlijk niet moeilijk.
We gaan dus een paar daagjes naar het midden van Engeland en daarna ruim 2 weekjes door Schotland.Morgenvroeg om 0800H gaan we met de boot van Duinkerken naar Engeland.
We houden jullie zoveel mogelijk op de hoogte van de trip.

Gr Jessica en Rayomnd

• 21 Juli 2011 - 19:16

Ome Gert&TanteTruus:

Hallo Raymond en Jessica.
    Een hele goede reisa toegewenst.
    Doe Tom en senga de hartelijke groeten van ons.
    Wij zijn er ook geweest op de Warnfarm.
    Fijne Vakantie.

Ome Gert en Tante Truus

• 21 Juli 2011 - 20:14

Ome Gert Tante Truus:

Wij wensen jullie een goede nacht en voor morgen een goede reis.
    De Groeten bij de Familie in England.

Doei Ome Gert Tante Truus

• 22 Juli 2011 - 00:29

Jan En Jacqueline:

Lieve Raymond en Jessica,
    Het gaat vast een mooi reis worden, en dan jullie dingen gaan zien van Harry Potter vind ik helemaal geweldig. Als wij straks in Nederland wonen willen we ook graag naar Engeland en Schotland op vakantie. Hopelijk krijgen jullie mooi weer. Geniet bij Tom en Senga en doe ze de groeten van ons en ook aan Tante Petra en Ome Joe als jullie daar naar toe gaan.
    Heel hele goede reis met de boot en lekker shoppen in London.
    Veel liefs van ons allebei
    Ome Jan en tante Jacqueline

• 22 Juli 2011 - 07:50

Tante Ans & Ome Huub:

Hallo Raymond en Jessica,

Fijne vakantie en de groetjes aan een ieder van de familie die je tegen komt in Engeland.

• 22 Juli 2011 - 09:50

Oma:

Hier een eerste berichtje van mij. Ik hoop dat de bootreis goed is gegaan. Jullie gaan nu richting London, is het vreemd het links rijden? Jessica, was je wakker om 3 uur vannacht? Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben in London, geniet ervan en ik wacht op jullie volgende berichtje.
    Veel liefs van mama/oma

• 22 Juli 2011 - 18:39

Ita Van Dalen:

Hallo Jessica en Raymond,

Schotland daar zijn wij 2 jaar geleden ook geweest, hebben toen een rondreis met de auto gedaan samen met klaas en Wilma. Heel mooi land met prachtige meren . Zijn een flink stuk omhoog geweest op de eilanden. Ik krijg heimwee. Zal met veel plezier jullie verslgjes lezen. Veel plezier

groetjes van Ita