28 en 29 augustus Mui Ne - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Raymond meere - WaarBenJij.nu 28 en 29 augustus Mui Ne - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Raymond meere - WaarBenJij.nu

28 en 29 augustus Mui Ne

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Raymond

29 Augustus 2010 | Vietnam, Mui Ne

Ha Luitjes daar zijn we weer.
Gisteren in de ochtend in/aan het water gehangen.Wat gezwommen in zee en zwembadtje.In de middag hadden we een jeep gehuurd en zijn wat van de omgeving gaan bekijken.De trip ging naar de witte zandduinen,red canyon,rode zand-duinen en nog een mooie kloof.Op de zandduinen kon je leuk sleetje rijden op de stuk hard plastic.Het was allemaal wel toeristisch vergeleken met de afgelopen dagen.Hier werden de busladingen toeristen weer gedropt maar je kon toch nog wel mooie plaatjes knippen.
29 augustus hebben we eerst weer lekker gezwommen en daarna een scooterje gehuurd en zelf wat rondgecrossed langs de kust.Onderweg kwamen we wat souvenierwinkeltjes tegen en hebben we vast alwat gekocht.(hopelijk past alles straks wel in de rugzakken)
Morgenvroeg gaat de reis naar de eindbestemming Saigon(tegenwoordig Ho Chi Minh city) en gaan we aftellen naar het einde.doei

• 29 Augustus 2010 - 13:11

Oma:

Hallo lieve vakantiegangers,
    Het is nu zondagmiddag en ik maak even dit berichtje, dan kan tante Jacqueline het weer even doorzenden. Jessica vind je het jammer dat het motorrijden weer voorbij is? Maar het is ook wel weer fijn om aan het strand te zijn. Nog 4 dagen in Vietnam en dan beginnen jullie weer aan de terugreis. En dan zijn jullie weer in Nederland. Jammer dat ons telefoongesprek verbroken werd Jessica. Tot het volgende berichtje weer. Lieve groetjes en een dikke zoen van mij ma/oma.
    Dag Raymond xx
    Dag Jessica xx

• 29 Augustus 2010 - 13:11

Jeroen:

Hoi Raymond,

Wat een avonturen zeg! Het lijkt trouwens wel alsof jullie beter internet hebben dan wij hier in de states! Vandaag eindelijk weer eens een hotel met WiFi, na 6 dagen Colorado wildernis zonder computers!
    Veel plezier nog de laatste ruk van jullie vakantie!

• 31 Augustus 2010 - 10:56

Iris:

het llijkt wel of je in de sahara zitt met al dat zand ben je niet moe van al dat lopen het scooter rijden lijkt mij cool