2 augustus Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raymond meere - WaarBenJij.nu 2 augustus Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raymond meere - WaarBenJij.nu

2 augustus Bangkok

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Raymond

05 Augustus 2008 | Thailand, Bangkok

Om 0700H aangekomen met de nachttrein in Bangkok.Toch maar taxi naar Baiyoke Hotel gepakt om toch nog een keer lekker te slapen en te zwemmen.Met de taxi ernaar toe en daarna naar het slangen instituut(Queen Saovabha Memorial Institute)waar ze mooie terrariums met diverse slangen hebben.Hier krijg je ook fatoenlijke uitleg over deze beesten en heb je geen commerciele dierenbeulerij show.Aan het eind van de show werd er gevraagd wie er naar voren wilde komen.Jessica stak haar hand op maar wist eigenlijk niet wat er ging gebeuren.Ze werd een beetje afgeleid door de presentator en iemand anders kwam met een grote python van een meter of 4 achter haar langs en hing die bij haar om.Was wel even schrikken maar ze kreeg van iedereen applaus en er werden veel foto's genomen.Daarna kon iedereeen ook met de slang op de foto.Daara nog even twee tempels bezoek wat niet zo in de aard viel bij de kids na de vele andere bezoeken maar ik wilde toch nog even de grote liggende boedha zien in de Wat Pho tempel.Deze is 46m lang.
Na dit rondgeslof hadden ze het helemaal gehad en was het maar goed dat we toch het grote hotel weer hadden geboekt.Lekker nog even zwemmen op de 20ste etage en vroeg te bed want we moesten weer om 0530H op de reis naar Shanghai.

• 06 Augustus 2008 - 13:54

Petra & Joe:

Hallo reizigers. Gaaf zeg, dat Jessica zo'n slang durft vast te houden! Foto's van Bangkok brengen ook voor ons weer herinneringen terug. Wij waren er maar een paar dagen, maar vonden het fantastisch. Heb ook in zo'n tuk-tuk gezeten. Hebben nog van Bangkok een 150 jaar oude Bonsai mee naar Holland genomen. Boompje heeft de vliegreis goed overleefd (in een karton in het bagage ruim), maar helaas niet het klimaat in Apeldoorn.
    Bedankt voor de leuke reportage, Raymond.