29 juli-30 juli en 31 juli Ko Samui - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Raymond meere - WaarBenJij.nu 29 juli-30 juli en 31 juli Ko Samui - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Raymond meere - WaarBenJij.nu

29 juli-30 juli en 31 juli Ko Samui

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Raymond

31 Juli 2008 | Thailand, Kanchanaburi

Daar zijn we weer,
Vandaag 31 juli de laatste hele dag op Ko Samui.
Op de 29ste hebben we weer op de scooter over het eiland gescheurd.We hebben de westelijke kant van het eiland bekeken.
We zijn bij diverse watervallen geweest en bij een gemummifiseerde monnik.Deze monnik overleed 20 jaar geleden in zijn meditatie houding en zit nog steeds zo.
30juli hebben we nog een keer de oostkant op de scooters verkend.De nodige stops bij diverse uitzichts-punten en tempeljes.Verder hebben we een schietrange bezocht.We hebben hier met scherp geschoten wat Rico naturlijk wel kikken vond.Hij bakte er niet zo veel van.We schoten met een Magnum.45 pistool.(een van de zwaarste calibers)Jessica keek toe.
Rico raakte er naderhand maar niet over uitgesproken.Verder weer lekker thais gegeten en weer om een uur of 2230H gaan slapen.
Vandaag 31juli een lambal-dag gehouden.Lekker bij het zwembad en over het strand gelopen.en nu om 1630H in het internet cafe de boel aan het bijwerken.Morgen vertrekken we rond een uur of half een van het hotel richting boot-bus-trein.We hebben de nachttrein van 1830H naar Bangkok waar we om 0600H aankomen.Daar blijven we dan nog de hele dag en vertrekken zondag 2 augustus weer om 0915H naar China voor de laatste 3 daagjes.en dan 5 augustus weer richting Nederland.Dus het wordt nu weer aftellen.
We zien wel weer we weer online zijn.Verder de groeten aan iedereen
Rico ,Jessica en Raymond

• 31 Juli 2008 - 10:34

Opa En Oma:

Hallo Jessica, Rico en Raymond,
    We zijn net terug uit Helmond.De planten verzorgd en het gras gemaaid, het is hier nu ook net Thailand (30 graden). Ja jullie vakantie zit er nu ook bijna op, geniet nog de laatste dagen. We horen wel weer als jullie bij Jacqueline en Jan zijn.
    Een dikke knuffel van OPa en Oma, Pa en Ma.

• 31 Juli 2008 - 11:45

Aly:

Raymond, als je dit leest heb ik even een vraag voor je.Zou je ergens kunnen kijken of ze ook vingerhoedjes verkopen met een afbeelding erop? Geeft niet van wat!Een gehandicapt meisje spaart vingerhoedjes van de hele wereld. Het geld krijg je uiteraard van me terug.Wil je me even laten weten of je het wilt doen? Vast bedankt, Aly Verhoeven

• 01 Augustus 2008 - 14:10

Familie Koops:

Hoi, hoi,
    Ja, eindelijk is het hier ook mooi,warm weer.....zouden zo in het zwembad willen duiken. Heerlijk, he !! Nog de groetjes aan oom en tante in China en veel liefs uit Nuenen, Xxx-jes

• 02 Augustus 2008 - 02:26

Hallo Allemaal,:

Hier nog even een berichtje van ons. Het was er nog niet van gekomen om even wat terug te typen. Wat een mooie foto's weer. Dat hotel ziet er ook prima uit. Wat hebben jullie weer veel gezien en gedaan. Ik had niet verwacht dat er zoveel te zien zou zijn op het eiland. Het is dus niet een klein eilandje. Wat ziet die tempel er prachtig uit, mooi kleuren en een mooie lucht ook. Dat inzegenen was zeker wel een hele speciale ervaring. Inmiddels hebben jullie je treinreis alweer achter de rug en morgenmiddag zitten jullie alweer hier op de koffie. Wat is het toch snel gegaan he. We kijken uit naar jullie foto's en verhalen en hopen er hier nog 3 fijne dagen van te maken. Veel liefs van ons allebei en tot morgen. Doei doei Ome Jan en tante Jacqueline

• 02 Augustus 2008 - 13:33

Henk En Pia:

Hoi
    hier nog even een berichtje van Henk, Pia Patricia en Belinda. Wat een leuke foto's!! We zijn wel heel erg benieuwd naar jouw verdere verhalen hoor Jessica. En eindelijk heb je op een olifant gereden he.. SPANNEND!! SCHOMMELEN ZEKER??? Dat is nog eens iets anders dan paardrijden :-)

Kom maar gauw eens vertellen hoor!
    lieve groetjes van ons!

• 03 Augustus 2008 - 06:39

Louis:

Hoi vakantie gangers, wat hebben jullie een prachtige vakantie zeg...wij zijn helemaal jaloers op juliie.
    Nog hele fijne dagen gewenst en groetjes vanuit Maarheeze

• 04 Augustus 2008 - 23:01

Tante Petra &Ome Joe:

Hallo Raymond, Jessica en Ricoh. Wat een fantastische trip! Mooie foto's, en ik less dat de hele familie ook meekijkt. Leuk hoor. Allemaal de groetjes, ook aan Jan & Jacqueline. Veilige reis naar huis.
    Groetjes van
    Ome Joe en Tante Petra uit Engeland.
    -P.S. - Wij zijn net terug uit Schotland - met onze Hymer - niet zo exotisch, maar wel heel mooi op de Orkney Islands