27 en 28 juli Ko Samui - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Raymond meere - WaarBenJij.nu 27 en 28 juli Ko Samui - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Raymond meere - WaarBenJij.nu

27 en 28 juli Ko Samui

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Raymond

28 Juli 2008 | Thailand, Kanchanaburi

hallo luitjes,hier zijn we weer even.
Vandaag dag twee op het eiland Ko Samui in het zuiden van Thailand. Gisteren aangekomen met de nacht-trein om 0400H.Daarna moesten we met de bus naar de boot.Deze vertrok om 0800H en was om 1000H op het eiland.
De rugzakken in de bungalow gegooid en meteen het zwembad ingedoken om onze plakkerige lichamen wat op te frissen.Jessica en ik haddden nog gisteren in de rivier Kwai gezwommen en ons niet meer gewassen en in de trein konden we dat ook niet goed.
Daarna even door het dorpje Lamai gewandeld.
Vandaag hebben we twee scooters gehuurd en zijn we het eiland wat meer gaan verkennen.Jessica en Rico vinden dit natuurlijk ook vet om op zo'n ding rond te crossen.(Rico helemaal scooters(lopen rond de 100km
In de avond heeft Jessica haar haren laten vlechten bij de lokale kapper.Ze ziet er weer heel anders uit.Morgen gaan we het eilandje verder verkennen.Groetjes.

• 28 Juli 2008 - 14:44

Hoi R, R En J:

Nou, hier ben ik weer. Het verslag is er denk ik net vers opgezet. Wat leuk dat jullie rond gecrosst hebben, maar wel gevaarlijk zeg. Lekker zeker in een T-shirtje en kort broek, als je dan valt dan ben je niet blij. Wij hebben wel eens van dat soort zaken meegemaakt op vakantie. Maar goed, het is goed afgelopen en Rico zal volop hebben genoten. Is het een mooi eiland? Is het een groot eiland? Jessica, je ziet er prachtig uit met je vlechtjes, die blijven vast een paar weken zitten. Kun je je haren wel wassen? Hoe lang hebben ze er over gedaan? Dat was vast een lange zit bij de kapper. Leuk om weer te lezen hoe jullie avontuur weer vandaag verlopen is. Morgen is het alweer dinsdag, de tijd gaat snel. Geniet er maar lekker van. Dikke kus doei Ome Jan en tante Jacqueline

• 28 Juli 2008 - 15:09

Esmeralda:

Lieve alledrie,
    Wat een leuk reisverslag! En wat hebben jullie al veel leuke dingen beleefd en gezien! Jessica, ik denk dat je er wel supermooi uit ziet met al die vlechtjes. Heeft Rico ook nog iets laten doen bij de kapper? Hoe warm is het eigenlijk? Nog heel veel plezier en liefs van allemaal!

• 28 Juli 2008 - 19:01

Opa En Oma Meere:

Hallo Jessica, Rico en Raymond, Ja Jessica ik begin nu met jou want ik ben wel verrast met je haren, het staat je prachtig. Papa moet er maar een paar mooie foto's van maken. Op de scooters was het zeker wel spannend, vroeger gingen opa en oma helemaal op de scooter naar Zwitserland en Italië. Ik zal je dat nog wel eens laten zien. Rico hoe is het met je? Is het fijn op het eiland? Lekker genieten jongen deze week. we horen wel weer wat van jullie.
    Groetjes van Opa en Oma,dikke kus en een knuffel. Doei xxxxxxxxxxxx

• 29 Juli 2008 - 09:19

Ita En Rob:

Hallo allemaal,

Het kapsel van Jessica is prachtig, zoals we kunnen zien op de foto.Het zal wel een heel werk geweest zijn.
    We hopen dat je er lang plezier aan zal beleven.
    Mooie exursies zijn jullie aan het maken.
    Hele belevenissen.

doei Rob en Ita

• 29 Juli 2008 - 19:32

Tant.Nelly/ Hendrie:

Hoi luitjes het is erg spannend om jullie te volgen op de site.We kunnen ons dit niet voorstellen dat jullie daar rond springen,enzover hier vandaan en toch kunnen we meegenieten via de foto,s Veel plezier nog
    en we blijven jullie volgen.
    Hou doe........

• 30 Juli 2008 - 14:13

Aly En Hein:

Waawh, wat ziet Jessica er leuk uit!!! En ze zullen het wel gaaf vinden om met de scooter rond te scheuren, maar ik denk dat pa hetzelf ook wel erg leuk vindt.Geniet er lekker van.Groetjes uit Eindhoven

• 31 Juli 2008 - 19:05

Tante Tonny En Ome J:

We beginnen het nu al jammer te vinden dat het einde van jullie vakantie nadert, want wij kijken uit naar jullie belevenissen en de mooie foto's. Rico het is wel gaaf om met 100 km per uur op zo,n scooter te scheuren en ook nog met zo.n zware pistool te schieten.Jessica dat is nog eens een vakantie hé, zwemmen op een grote olifant, wij zouden dat niet meer durven. Daar kun je straks op school veel over vertellen en foto's laten zien.
    Wij wensen jullie nog hele fijne dagen en de complimenten aan Raymond die alles toch maar prachtig regelt en organiseert.