26 juli verslag Jessica - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Raymond meere - WaarBenJij.nu 26 juli verslag Jessica - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Raymond meere - WaarBenJij.nu

26 juli verslag Jessica

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Raymond

28 Juli 2008 | Thailand, Kanchanaburi

Hoi hier is Jessica weer,
Vandaag de laatste dag bij de rivier kwai.we zijn vandaag gaan raften op de rivier Kwai en papa en ik hebben erin gezwommen en daarna zijn we met de olifanten in het oerwaut rijden. en papa zat op een olifant die een baby in ze buik hat en hij was heel dik .
dit was heel spanent wand we gingen over het spoor. en ik heb de olifant eeten gegeven . daarna zijn we naar de water valen geweest dat was niet zo leuk.
en toen zijn we met de nagt trijn naar het zuiden gegaan naar het eiland ko samui.hier kwamen de volgende dag om 10 uur aan. groetje jessica en papa en rico doeiiiiiiiiiiiii

• 28 Juli 2008 - 14:34

Ome J & Tante J:

Hoi Jessica, leuk om je verslag te lezen. Wat heb je toch al veel gezien en gedaan. Dat je in die rivier hebt gezwommen. Ome Jan en ik hebben dat niet gedaan, Paul, Casper en David wel. Ik was een beetje bang voor enge vissen. Waarom waren de watervallen niet leuk? Op de foto ziet het er heel mooi uit. Zo te zien was het in de trein een beetje klein. Heb je een beetje kunnen slapen? Wij gaan volgende week op vakantie en dan moeten we 5 dagen in de trein eten en slapen, ben benieuwd hoe dat gaat. Hoop dat we ons wel een beetje kunnen wassen. Dat was een hele tocht zeg, met de trein en de boot naar Koh Samui. Nu lekker genieten en zwemmen. Veel groetjes weer. Doei doei Ome Jan en tante Jacqueline

• 28 Juli 2008 - 14:44

Tante Truus En Ome :

Hallo allemaal.
    Wat hebben jullie toch een mooie vakantie,veel gezien veel gedaan. Maar wel uitkijken he, Opa en Oma zien jullie weer graag heel huids thuis.Geniet er nog van.

Groetjes Tante Truus&ome Gert Deurne

• 28 Juli 2008 - 19:17

Oma En Opa:

Lieve allemaal, Wat een spannende dag weer vandaag. Raymond is er toezicht met zwemmen? Is het gemakkelijk om een internet café te vinden of doen jullie het vanuit het hotel? Morgen is het alweer dinsdag. Nemen jullie ook nog een rustdag of is dat zonde!! Geniet nog een paar dagen. Een dikke zoen voor alle drie van Pa en Ma, OPa en Oma