25 juli River Kwai - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Raymond meere - WaarBenJij.nu 25 juli River Kwai - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Raymond meere - WaarBenJij.nu

25 juli River Kwai

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Raymond

27 Juli 2008 | Thailand, Kanchanaburi

2de dag bij river Kwai en omgeving.

Vanochtend zijn we naar de watervallen geweest.Die waren op 7 verschillende plateau's te zien.Mooie plekjes waar je ook in het water kon zwemmen(tussen de vissen die aan je zaten te knabbelen)
Verder een mooi stukje natuur.
Daarna zijn we nog naar een mooie grot geweest met wat vleermuizen en mooie rots formaties.
Na de lunch hebben we als extra bijgeboekt zwemmen met olifanten.Dit was zeer spectaculair.We zijn op de rug van de olifanten afgedaald in de river Kwai en hebben daar liggen kwalleballen met die beesten.Op de grote bull kan je rodeo rijden maar dat hield je niet lang vol.2 a 3 keer schudden met zijn kop en je lag er al weer af.Maar wel plezier gehad met die beesten en natuurlijk de leuke kiekjes kunnen maken.'s avonds weer eten in het kleine restaurantje en lekker met zijn allen nabuurten van de leuke dag aan het barretje bij de slaapgelegenheden.We hedden leuke nederlandse stelletjes in de groep.

• 27 Juli 2008 - 18:29

Ome Gert:

Hallo Raymond, Rico en Jessica.

Prachtig zijn al die zaken die jullie bezoeken.
    Ook link bij die tijger of niet ?
    Je hebt zeker de trein vanuit Nam Tok genomen om over "de brug" te gaan ? Ook prachtig met de boot er onderdoor.
    Ook er over heen te lopen heeft iets aparts.
    Vooral als je daarna op de begraafplaats ook de Nederlandse namen van militairen tegenkomt die zijn gesneuveld in de oorlog en bij de aanleg er van .

Gaan jullie nog naar het Noorden Chiang mai.?

Nog heelveel plezier.

Groetjes. Ome Gert en Tante Truus

• 27 Juli 2008 - 19:14

Oma En Opa:

Lieve allemaal. Vandaag jullie reisverslag gelezen,Oma en Opa kijken daar echt naar uit. Wat hebben jullie al veel bijzondere dingen gedaan. Rico vond je de tocht naar dit gebied interessant? En Jessica is dat niet gevaarlijk op die olifanten? Jullie hebben nog ruim een week voor de boeg. Fijn Raymond dat alles zo goed gaat en dat er ook Hollandse mensen in het groepje zitten. Geniet maar weer de komende dagen. Wij wachten weer op nieuwe foto's en berichten. Heel veel liefs en een knuffel voor jullie drietjes. Van Pa en Ma, Opa en Oma xxxxxxxxxxxxxxxxx

• 28 Juli 2008 - 14:29

Tante Jacqueline:

Hoi vakantiegangers, leuk om jullie verslag weer te lezen. Wat gaaf zeg met die olifanten, ik weet niet of ik dat zou durven. Gezellig om even bij te kletsen met een Hollands clubje denk ik. Jullie genieten volop zo te zien. Heb je ook video opnamen gemaakt? Hoop gauw de film en foto's te kunnen zien. Nou, ik ga gauw jullie volgend verslagje lezen. Veel liefs van ons allebei Ome Jan en tante Jacqueline

• 02 Augustus 2008 - 13:35

Henk En Pia:

wow die waterval!! herrie he? en KOUDDDDD. Ik heb weleens gezwommen bij zo'n waterval, maar och och dat was koud:) wel HEEL fijn. Ben benieuwd hoe jij het vond!

Knuffels van ons